Translate

söndag 28 april 2013

What to do

Ångest, ångest och ångest. Det har jag just nu. Jag läste biverkningarna på dom två tabletter som jag har och båda har ångest som en vanlig biverkning. Är det därför som jag har mått skit på sistone? På grund av mina tabletter som ska vara MOT ångest, depression och ocd. Arg jag blir om det är så. Varför ger dom såna tabletter till folk som vill ha hjälp och försöker bli av med sin ångest. Ok, alla får ju inte biverkningar av tabletter, men jag vet av erfarenhet att jag är biverkningskänslig.

Kanske ska skriva om nåt roligare, men vad ska man göra när man mår som man mår. Var ju förövrigt och shoppade med syrran och min mamma igår. Var skönt att komma ut lite och kika på fina saker. Det blev bara en snygg skinnväst som fick följa med mig hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar