Translate

torsdag 25 april 2013

Tristess

Har så tråkigt, vet inte riktigt vad jag ska göra. Hatar såna sega dagar. Man bara väntar på nästa dag, som man tror blir lite bättre.

Ska ju ialla fall till frissan imorgon, så får vi se vad dom ska göra åt mitt hår. Jag vet inte hur håret blev såhär torrt och slitet. Jag tonade det i januari och det såg bra ut då, sen tog jag en färgbomb och det är den som jag misstänker kan ha orsakat detta. Fast det ska ju vara en inpackning med färg som är bra för håret, så jag vet inte riktigt. Ser ialla fall för jävligt ut just nu så jag misstänker att jag behöver klippa en rejäl bit.

Hatar att ha självlockigt, krulligt hår för det enda som jag då tycker är snyggt är långt hår. Har man rakt hår kan man ju ha massa fina frisyrer men det tycker inte jag att man kan när man har lockigt hår, ser bara konstigt ut.

Sen ser jag fram emot lördagen, då jag och min syrra ska shoppa lite. Hoppas att det finns massa fina saker att köpa, inte för mycket dock, då blir man bara ledsen för att man inte har pengar till det. Lagom är bäst!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar