Translate

torsdag 18 april 2013

Full rulle

Nu har min andra katt börjat löpa igen och shit vad jobbigt det är. Hundarna vill sätta på henne, hon själv stryker sig mot hundarna och jag bara gapar sluta hela tiden. Och ljudet sen ska vi inte prata om. Sen är hon ganska farlig för hon hänger sig i persiennerna som vi tyvärr har på insidan i ett rum och hon har redan fastnat där en gång så jag är spänd och på min vakt hela tiden.

Är alla såhär oroliga och noga med sina djur hela tiden eller är det bara jag? Jag kanske anstränger mig för mycket och stressar upp mig själv. Inte vet jag. Skulle vara kul att höra från andra djurägare.



2 kommentarer:

  1. Söt katt men kastera den så slipper du löpet ;-)

    SvaraRadera
  2. Ska jag absolut göra snarast :)
    Både för hennes och min skull.

    SvaraRadera