Translate

söndag 24 mars 2013

Nervös

Jag är så nervös inför morgondagen. Ska ju träffa min nya läkare, och jag blir alltid så nervös och stressad när jag ska träffa en ny person för första gången. Önskar att jag kunde vara en sån där social person som har lätt för att prata med folk, men det är jag ju inte.

Ska även träffa min sjuksköterska som jag bråkade med för några veckor sedan, och det blir nog inte ett roligt möte. Jag vill ju såklart ha en ursäkt för jag kände att hon förolämpade mig, men jag tror inte att hon kommer att ge mig en. Vi har haft våra duster ibland så jag vet ungefär vad hon kommer att säga. Något i stil med "det är så du känner och upplever det", vilket kan översättas till " det är så du känner men det är inte sanningen" typ.

Hoppas att den nya läkaren är bra, men jag har utgått ifrån att hon inte är det, efter allt jag har upplevt. Men mirakel kan ju hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar